BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 5 September 2011

IT'S ALL ABOUT HER ! MY BFF UNTIL THE END OF THIS WORLD !

NADIRA IMANI ! <3


Now , my topics is about her , Nadira Imani bt . Ahmed Rahim Zakri .
sejujurnya , sejak bulan 6 yang lalu , hubungan kami menjadi renggang akibat perbuatan diri ku sendiri .Seriously , die hanya kawan yang baik dan hanya ingin membantu ku ke jalan yang benar . Sejujurnya , ketika itu , aku sepeti manusia BODOH yang x mengenal isi hati Nadira Imani .
she already TOLD me about HIM . Tapi , aku langsung x dengar ap yang die ckap .
aku tahu kau amat terkujut mendengar berita itu ,Nadira .
Mesti kau x sangka perempuan mcm aku ni , jadi mcm tu kn ? :'(
Nadira , mcm kau tulis kat blog kau , kita banyak MEMORY kan ?
dari first hari skolah , kita sudah mengenali antara 1 sama lain . because Because we are born the same month . You were born on 16th March 1998 ,..
first , cikgu suruh cari pasangan yang lahir bulan sama ..
kau dengan aku ,, aku tanye nama , tempat lahir , tarikh lahir , berapa adik beradik and more .
same like you , babe .
Then , kita mula rapat kan ? :')
pergi mana2 mesti dengan kau . sama ada pegi toilet atau wktu rehat , aku and kau akan sentiasa BERSAMA .
then , teacher Natrah ad buat reunion untuk kita sbb teacher dh x de ..
aku nak pegi sangat , tapi MY MOM x kasi pegi ..
kau merayu suruh aku pegi ... then , kau call aku balik and ckp , mak kau akan hantar . and UR MOM cakap ngan MY MOM .. then , my mom kasi pegi ..
seriously , i'm happy on that time ..
dalam hati ' yeayy .. aku dapat keluar ngan BFF aku ., First time .. '
kat sana kita datang punya lah awal kan , nadira ?
hehehe ... :') smpai kedai pun x bukak lagi ..
kita g makan kat MC'D ..
but , FAZLIYANA and JUMI pun ada wktu tu kan ?
kita g makan kat mc'd ... kau tak suka makanan kat situ ...
cuma 1 je kau suka , iaitu mcflurry ... :')
hehe ... then kita g tengok wayang , cerita KARAK ,..
dalam Beg penuh ngan makanan .. nadira simpan mcflurry , me and yana plak , BURGER !
hehe .. :') Nadira , kau ingat x yg kau nk duduk sebelah jumi sbb kau takut ? hehe
kesian aku tengok kau sbb kau takut ... mcm bkan kau je yang ada kat sblah aku wktu tu .. :')
kat skolah kau BERANI sangat , babe ,, :')
yaa , i know , semua manusia ad kelemahan kan ? :')
wktu balik plak , kita hntar yana and jumi ... then tinggal kita dua je ,,
kita asik gelak je dlm kereta mak kau .. smpai mak kau kate ' kau diam pe'ah' haha.. :')
babe , swear .. i miss you and our sweet memories ..
Nadira Imani , aku tak tau mcm mne nk buat kau maafkan aku dri dalam hati kau ,,
and aku x nk apa2 pun dri kau ,.. cuma aku nk KAU KEMBALI MACAM YANG DULU DENGAN AKU !!! :'(
Nadira , aku tau kau akan anggap ini adalah pujuk rayu dri aku , tapi , sumpah , NI SEMUA DARI LUBUK HATI AKU , Nadira ...
DIRA IS OUR SHORT NAME !! :')
Nadira Imani Binti Ahmed Rahim Zakri , aku rindu kau ...
aku tau kau x kan terima aku jadi BFF aku lagi kan ?
 :'( aku x boleh halang .. sbb tu keputusan kau ...
aku sayang kau nadira ! ad seseorg yg maki kau dlm kelas kita , aku marah dieorg balik .. aku ckp , ' x baik ckp die mcm tu!'..
aku tau , diri kau yanng sebenar , Nadira ...
BTW , ILOVEYOU AND IMISSYOU , NADIRA IMANI :'(

love HADIRAH KHALID :')

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute